LOGÓTERVEZÉS

„MINŐSÉGET, JÓ ÁRBAN”

 

LOGÓTERVEZÉS
Modern világunkban annyira elszaporodtak a jelek és szimbólumok, hogy természetesnek tekintjük őket: útirányjelző táblákon, élelmiszer-csomagoláson, repülők függőleges vezérsíkjain, ruhák belső címkéin, valamint minket körülvevő műszaki cikkeken.

A logótervezés, a jelek és szimbólumok tudományának segítségével lehetővé teszi, hogy egy gondolatot, üzenetet vagy témát tömören és sürgetően foglaljunk össze. Ez érvényes az arculattervezésre is, mivel a vizuális kommunikációnak mindig konkrét célja van. A képek és szövegek mindig valamilyen üzenetet akarnak, közvetíteni.

A tartalom lehetővé teszi a kommunikáció létrejöttét, a forma pedig meghatározza, mennyire lesz sikeres.


Egy arculattervezés leglényegesebb eleme a logó. Az épített környezetben utólag felkerülő cégjelzés tájékoztat és reklámoz egyszerre. Ideális esetben a stílusa, hangulata és színei a cég filozófiáját is kifejezhetik. A felirat helyének megválasztása, a grafika technikai kivitelezése arányosan és harmonikusan igazodik a környezetéhez.

A logók, mint jelek és szimbólumok változatos palettája jelentősen megkönnyíti a különböző témák és hangulatok kommunikációját. Egy bárki által elérhető nyelv vizuális gyorsírásaként működnek mind a tervező, mind a közönség számára: a szív szerelmet vagy szeretetet, a fehér madár békét, a kémény az ipart, a rakéta a világűrt jelenti. Ez segíti az üzenetek közvetítését és lehetővé teszi, hogy a kreatív energiákat elsősorban a kommunikáció árnyaltabbá tételére fordíthassák.

A megtervezett logó segítségével, számtalan emberrel kommunikálhatunk: olvasókkal, nézőkkel, színházi közönséggel, felhasználókkal, múzeumi látogatókkal, résztvevőkkel, játékosokkal, járókelőkkel, érdeklődőkkel, állampolgárokkal, közönséggel, lakosokkal, fogyasztókkal, vásárlókkal, ügyfelekkel és előfizetőkkel. A logó, mint vizuális kép könnyen értelmezhető, mert anyagi világunk része, ismert és megtapasztalt dolgokat ábrázol általában.


A jó logó eszméje a tervezési folyamat ésszerű megközelítésén alapul. Mi figyelembe vesszük a tartósság, az egységesség, a teljesség és az esztétikum központi szerepét a tervezésben. A logotípia egy olyan jel vagy jelkép egy cég vagy termék számára, amely az adott cég vagy termék által közvetítendő üzenetet képpé formálja. A logó általában rajzos elemből vagy elemekből és szövegből áll. Az adott cég vagy márka, termék egyértelmű azonosítására szolgál.

Mi ennek a megvalósításában segítjük a megrendelőinket!

Amennyiben érdekli szolgáltatásunk, kérjen most ingyenes árajánlatot!
+36-20-264-55-37
| sales@vadondesign.hu


Logó tervezése ingyenes árajánlat kérés.

ÜGYFELEINK

„TÖBBEK KÖZÖTT”

  • Dr. Madách ügyvédi iroda
  • Umbroll
  • Euro Rationale Kft.
  • Philips
  • Hlsz
  • Greenpeace
  • Budnight
  • Csepel Techno Kft
  • Hungarolub Kft.
  • KÓD Kft.
  • Közösképviselő.hu
  • REAC
  • Metaplast
  • Taurusreisen
  • Sertus Vagyongazdálkodó Kft.
  • Euro Security Kft.
  • Hotel Retro
  • Egis
  • Bancard Kft.
  • Ingatlan-net.hu
  • Prosales
  • Alagút Bisztró
Csatlakozzon ön is elégedett ügyfeleink sorába!