ARCULATTERVEZÉS

„MINŐSÉGET, JÓ ÁRBAN”

 

AZ ARCULATTERVEZÉS
az emberek közötti tartalmas kommunikációt szolgálja, segítségével akár több tíz millió fővel is megoszthatjuk mondanivalónkat, így esetleg még társadalmi folyamatokat is befolyásolhatunk. Az arculattervezés gyakorlati megvalósításának három fő területe van, amelyeket a kívánt eredmény érdekében gondosan össze kell hangolni.

Az arculat információs szövegének tipográfiája, a grafika gondos kiválasztása, a szöveghez való alkalmazása, és a design, melynek során a szöveget és a képeket tetszetős és informatív egésszé gyúrjuk, hogy az arculat minél érthetőbb és vonzóbb legyen mindenki számára, mivel lyen módon egyesülhet a stratégiai gondolkodás és a kreatív alkotás az arculattervezésen belül.


Az arculattervezés szerves részét képezik mindennapjainknak, kapcsolatot teremt az emberek között, segít megérteni magunkat és másokat, és befogadhatóbbá teszi a körülöttünk lévő világot.

A tervezőknek otthonosan kell mozogniuk számos különböző szakterületen. Annak ellenére, hogy a legtöbbünk egy bizonyos kommunikációs csatornára vagy eszközre szakosodik, a projektek egyre gyakrabban megkövetelik az egységes koncepció kialakítását, amelyet aztán több különböző csatornán juttatunk el a fogyasztókhoz. Egy márka megújításakor például sor kerülhet új arculati betűtípus tervezésére vagy egy új szignál készítésére.

A tervezőgrafikusnak tehát értenie kell logótervezéshez, kiadványszerkesztéshez, tipográfiához, csomagolás tervezéshez, csakúgy, mint kisebb animációk elkészítéséhez, a web design látványtervének elkészítéséhez és a hozzákapcsolódó web ergonómiához, a televízió és rádióadások arculati tervezéséhez, gépjármű fólia tervezéshez, vagy akár az úgynevezett vírusmarketinghez.

Egy kiállítási stand megalkotásához a tervezőknek három dimenzióban kell gondolkodniuk, és tisztában kell lenniük azzal is, hogyan lehet hatékonyan informálni az embereket az interaktív technológiák, illetve a tipografált útbaigazító feliratok segítségével.
Egy komplett nagy arculattervezésnek részét képezhetik mind ezek az elemek.


Még egy pár évvel ezelőtt is, egy vállalat vagy intézmény arculatának tervezésekor a szakemberek az adott cég vagy intézet esszenciáját igyekeztek belesűríteni egyetlen grafikai jelbe, a logóba. Ezután a társaság az arculati kézikönyv irányadásait követve ezt a logót használta minden hivatalos felületén.

Az arculattervezés azonban mára összetettebb feladattá vált, hiszen a megrendelők rugalmas, sokrétű és képlékeny arculatot szeretnének, mely képes a társaság különféle ügyfelei felé különféle értéteket kommunikálni.

Mi ennek a megvalósításában segítjük a megrendelőinket!

Amennyiben érdekli szolgáltatásunk, kérjen most ingyenes árajánlatot!
+36-20-264-55-37
| sales@vadondesign.hu

Logó tervezése ingyenes árajánlat kérés.

ÜGYFELEINK

„TÖBBEK KÖZÖTT”

  • Dr. Madách ügyvédi iroda
  • Umbroll
  • Euro Rationale Kft.
  • Philips
  • Hlsz
  • Greenpeace
  • Budnight
  • Csepel Techno Kft
  • Hungarolub Kft.
  • KÓD Kft.
  • Közösképviselő.hu
  • REAC
  • Metaplast
  • Taurusreisen
  • Sertus Vagyongazdálkodó Kft.
  • Euro Security Kft.
  • Hotel Retro
  • Egis
  • Bancard Kft.
  • Ingatlan-net.hu
  • Prosales
  • Alagút Bisztró
Csatlakozzon ön is elégedett ügyfeleink sorába!